مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-14حوادث

8 کشته و 14 مجروح در 2 حادثه رانندگی اتباع خارجی


در دو حادثه جداگانه رانندگی اتباع خارجی غیرمجاز در استان های یزد و کرمان، متاسفانه 8 نفر کشته و 14 نفر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ر حادثه اول که بنا بر گفته رییس اورژانس استان یزد، در کمربندی یزد خرانق اتفاق افتاد، 6 نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

احمد دهقان در گفت وگو با مهر افزود: ساعت 23:41 دوشنبه شب گذشته پس از دریافت خبر تصادف خودروی پژو 405 با کامیون، چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند اما 6 نفر از سرنشینان خودروی سواری به علت شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی،جان خود را از دست دادند.

پنج مصدوم نیز به بیمارستان های افشار و شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تصادف از نوع رخ به رخ بوده و در بین فوتی ها یک خانم وجود دارد و دیگر فوتی ها و مصدومان همه آقا و از اتباع افغانستانی هستند.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوکلی خبرنگار خراسان از کرمان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز افغانستانی در محور زاهدان -فهرج با دو کشته و 9 مجروح خبرداد.

محمد امیرخانی با بیان این که حادثه واژگونی پژو405 حامل اتباع افغانستانی غیر مجاز ، حوالی شورگز محور زاهدان - فهرج در ساعت 50 دقیقه بامداد سه شنبه اتفاق افتاد ،افزود : یک نفر در محل واژگونی جان باخت و از 10نفر مجروح ،یک نفر هم در بیمارستان پاستور بم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 کشته و 14 مجروح در 2 حادثه رانندگی اتباع خارجی

8 کشته و 14 مجروح در 2 حادثه رانندگی اتباع خارجی