مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-15فرهنگي

اولویت خانه ریاضیات اهواز ، عمومی کردن دانش ریاضی


رییس هیات مدیره خانه ریاضیات اهواز با بیان اینکه برای عمومی کردن ریاضیات، برنامه های متنوعی داریم، گفت: در خانه ریاضیات اولین اولویت، عمومی کردن دانش ریاضیات است و نباید تنها به دنبال نخبه پروری باشیم.

- اولویت "خانه ریاضیات اهواز"، عمومی کردن دانش ریاضی ایسنا/خوزستان رییس هیات مدیره خانه ریاضیات اهواز با بیان اینکه برای عمومی کردن ریاضیات، برنامه های متنوعی داریم، گفت: در خانه ریاضیات اولین اولویت، عمومی کردن دانش ریاضیات است و نباید تنها به دنبال نخبه پروری باشیم.

یدالله اخلاقی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به از آغاز به کار خانه ریاضیات اهواز اظهار کرد: ایده خانه ریاضیات اولین بار توسط انجمن معلمان ریاضیات اصفهان و با همراهی گروهی از دانشمندان و نخبگان کشورمان طراحی و اجرا شد.

جای خوشبختی است که این ایده و اجرای آن مورد تحسین نهادهای معتبر بین المللی جهان قرار گرفته و هم اکنون خانه های ریاضیاتی در سراسر جهان با اقتباس از همین ساختار در شرف تاسیس است.

وی افزود: شایسته است یادی کنیم از استاد ارجمند دکتر علی رجالی که در حقیقت پدر معنوی خانه های ریاضیات است و هرگز حق مطلب در مورد وی در این مجمل نمی گنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت خانه ریاضیات اهواز ، عمومی کردن دانش ریاضی

اولویت خانه ریاضیات اهواز ، عمومی کردن دانش ریاضی