مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-15پزشكي

هشدار سازمان جهانی بهداشت: اومیکرون بسرعت در حال گسترش است


بگذارید خیلی واضح بگویم، سازمان جهانی بهداشت مخالف واکسن های تقویت کننده ها نیست، ما با بی عدالتی مخالفیم دغدغه اصلی ما نجات جان افراد در همه جا است.

- هشدار سازمان جهانی بهداشت: اومیکرون بسرعت در حال گسترش است بگذارید خیلی واضح بگویم، سازمان جهانی بهداشت مخالف واکسن های تقویت کننده ها نیست، ما با بی عدالتی مخالفیم دغدغه اصلی ما نجات جان افراد در همه جا است.

سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که سویه اومیکرون کرونا با سرعتی در حال گسترش است که در سویه های قبلی دیده نشده است و احتمالاً در بیشتر کشورها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از الجزیره، تدروس آدهانوم رییس سازمان جهانی بهداشت در یک نشست خبری در ژنو به خبرنگاران گفت: 77 کشور در حال حاضر موارد ابتلا به سویه اومیکرون را گزارش کرده اند و واقعیت این است که اومیکرون احتمالاً در بیشتر کشورها وجود دارد، حتی اگر هنوز شناسایی نشده باشد.

آدهانوم در ادامه افزود: اومیکرون با سرعتی در حال گسترش است که در هیچ مورد شیوع قبلی ندیده بودیم.

رییس سازمان جهانی بهداشت با سرزنش افرادی که هنوز اومیکرون را دست کم می گیرند، گفت: مطمئناً تا به حال آموخته ایم که خطر این ویروس را دست کم نگیریم، حتی اگر شدت بیماری و درد اومیکرون کمتر باشد اما میزان شیوع و شمار مبتلایان می تواند بار دیگر سیستم های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان جهانی بهداشت: اومیکرون بسرعت در حال گسترش است

هشدار سازمان جهانی بهداشت: اومیکرون بسرعت در حال گسترش است