مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15اقتصادي

190 هزار اصله درخت در روستاهای گلستان غرس می شود


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از برنامه ریزی برای کاشت و به ثمر رساندن بیش از 190 هزار اصله نهال در روستاهای استان خبرداد.

- ، علی نصیبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای اجرای پویش ملی ایران سبز که به استان ها ابلاغ شده است، با هماهنگی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان و اداره کل منابع طبیعی گلستان، مقدمات کاشت و به ثمر رساندن بیش از 190 هزار اصله نهال در روستاهای استان گلستان آغاز شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: بر این اساس مقرر شده هر سال در روستاهای بالای هزار و 500 خانوار، حداقل 300 اصله نهال و در روستاهای زیر 1500 خانوار، حداقل 200 اصله نهال کاشته و به ثمر برسد.

نصیبی ادامه داد: در گام نخست به احصاء تجربیات درختکاری در استان گلستان پرداخته و در همین راستا ضمن بازدید و آسیب شناسی پروژه های درختکاری در روستاها و همچنین دستگاه های اجرایی استان، جلسات تخصصی برگزار شد.

وی بیان کرد: در گام دوم، کارشناسان این اداره کل با حضور جداگانه در هر 27 بخش استان و برگزاری جلسات با بخشداران، به تشریح طرح و ایجاد زمینه لازم برای اجرایی شدن پروژه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 هزار اصله درخت در روستاهای گلستان غرس می شود

190 هزار اصله درخت در روستاهای گلستان غرس می شود