مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-15اقتصادي

افزایش آمار زنان صدمه دیده از نزاع در آذربایجان شرقی


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال 29 هزار و 738 نفر به علت صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 8 هزار و 232 نفر زن بودند و مراجعه زنان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

- علی صفایی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: 21 هزار و 506 نفر از مراجعه کننده ها در هشت ماهه امسال مرد بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در ماه گذشته آمار مراجعین نزاع با سه درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 2 هزار و 682 نفر رسیده که از این تعداد 813 نفر زن و یک هزار و 869 نفر مرد بود.

صفایی فرد گفت: سال گذشته در مجموع 39 هزار و 163 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 10 هزار و 336 نفر زن و 28 هزارو 827 نفر مرد بودند.

وی تاکید کرد: مراجعه کنندگان در هنگام مراجعه به پزشکی قانونی باید به خاطر داشته باشند که ظاهر خون آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحت، نوع جراحت و عمق آن است و معاینه دقیق تر ضایعات نیازمند تمیز بودن موضع و بررسی دقیق آن توسط کارشناس پزشکی قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار زنان صدمه دیده از نزاع در آذربایجان شرقی

افزایش آمار زنان صدمه دیده از نزاع در آذربایجان شرقی