مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-15سياسي

دستگاه های اجرایی همه مسایل را بر دوش شهرداری بندرعباس نگذارند


معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: حساسیت  در مجموعه سازمانها و ارگان های شهری  پیرامون این مساله ایجاد نشده و باید همه سازمانها خود را در قبال این بحران مسؤل بدانند و همه مسایل را بر دوش شهرداری نگذارند.

- ایسنا/هرمزگان معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: حساسیت  در مجموعه سازمانها و ارگان های شهری  پیرامون این مساله ایجاد نشده و باید همه سازمانها خود را در قبال این بحران مسؤل بدانند و همه مسایل را بر دوش شهرداری نگذارند.

اسماعیل موحدی نژاد در هجدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس با دستور کار اقدامات انجام شده پیرامون مبارزه و پیشگیری از انتشار پشه آئدس گفت: شهرداری به وظایف خود پیرامون این مساله عمل میکند و قطعا جان مردم برایش اهمیت دارد اما باید برای یک کار فراگیر نشست های تخصصی هفتگی برگزار شود و مسئولیت ها بین سازمان های مختلف تقسیم شود تا کار فراگیر باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: آمار و ارقام عملکرد شهرداری و خدمات شهری مشخص و کاملاً شفاف است و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهر بندرعباس اقدامات پیشگیرانه از انتشار پشه آئدس در شهر در حال انجام است.

وی گفت :حساسیت در مجموعه سازمانها و ارگان های شهری پیرامون این مساله ایجاد نشده و باید همه سازمانها خود را در قبال این بحران مسؤل بدانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی همه مسایل را بر دوش شهرداری بندرعباس نگذارند

دستگاه های اجرایی همه مسایل را بر دوش شهرداری بندرعباس نگذارند