هدف از رتبه بندی، ارتقای منزلت و جایگاه معلمان استهدف ما از رتبه بندی معلمان آن است که جایگاه و منزلت آنان در آموزش و پرورش ارتقا پیدا کند. - ، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز چهارشنبه (24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: مجلس سه ماده از لایحه رتبه بندی معلمان را تصویب کرد و مابقی آن را جهت اعمال اصلاحات به کمیسیون آموزش ارجاع داد و آنان هم اصلاحاتی را در این لایحه ایجاد کردند. وی بیان کرد: تغییراتی که در لایحه رتبه بندی معلمان صورت گرفته، باعث شده تا رتبه بندی معلمان به سمتی هدایت شود که به قانون خدمات کشوری مشابه شده است. رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مواد لایحه رتبه بندی معلمان تغییرات زیادی داشته است؛ برای مثال در ماده 7 این لایحه تعداد معلمانی که قرار است در رتبه بندی معلمان تعیین تکلیف شوند، محدود شده است در حالی که نباید این محدودیت وجود داشته باشد. کوچکی نژاد بیان کرد: این شیوه رتبه بندی باعث کاهش انگیزه معلمان می شود، رتبه بندی معلمان باید شفاف باشد اما این شیوه باعث می شود که حق و حقوق معلمان پایمال شود. محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر شما وارد نیست. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |