مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-15حوادث

کشف یک تن و 371 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان


جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: بیش از یک تن و 371 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سالجاری در استان زنجان ضبط و کشف شده است.

- ، سرهنگ علی رفیعی شامگاه سه شنبه در سومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان در محل استانداری زنجان، به کشفیات مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: از آغاز سالجاری تاکنون بیش از یک تن و 371 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان ضبط و کشف شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی 2 هزار و 968 نفر قاچاق و خرده فروش در استان دستگیر شده و 445 انواع خودرو و موتورسیکلت که در راستای مواد مخدر فعالیت داشتند توقیف شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه تعداد خرده فروشان مواد مخدر که توسط پلیس دستگیر شده اند در استان زنجان نسبت به سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است، گفت: یک هزار و 151 نفر خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شده اند.

رفیعی با بیان اینکه تا به امروز 433 معتاد متجاهر به کمپ ترک اعتیاد معرفی شده اند، ادامه داد: یک هزار و 976 مرحله انواع طرح های مبارزه با مواد مخدر توسط این پلیس در طول سال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون یک هزار و 245 معتاد متجاهر و عادی دستگیر شده اند، افزود: ما در استان زنجان هیچ مشکلی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر در استان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 371 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

کشف یک تن و 371 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان