مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-15اقتصادي

چرا یارانه ثروتمندان حذف نمی شود؟/ نرخ تورم سال آینده را اعلام کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آن طور که اعداد و ارقام بودجه نشان می دهد تبصره 14 بودجه که فقط دو صفحه از 1000 صفحه اسناد لایحه بودجه امسال را اشغال کرده، - در بند ب تبصره 14 دولت از وزارت رفاه خواسته که ظرف 3 ماه از زمان اجرایی شدن قانون بودجه، یارانه پردرآمدها را حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آن طور که اعداد و ارقام بودجه نشان می دهد تبصره 14 بودجه که فقط دو صفحه از 1000 صفحه اسناد لایحه بودجه امسال را اشغال کرده، رقم منابع و مصارف آن حدود 470 هزار میلیارد تومان است.

کارشناسان اقتصادی می گویند این بودجه را باید بودجه سایه ها نامید.

یعنی برای خودش یک جدول منابع و مصارف دارد که رقم آن معادل نیمی از کل اعتبارات هزینه ای کشور است، اما همیشه با کمترین شفافیت روبه رو بوده و هر جایی که دولت پول کم آورده، با یک ماده و تبصره آن هزینه را به اینجا منتقل کرده است.

در ادامه طی گفت وگوی مفصل با حسین سرآبادانی تفرشی، پژوهشگر هسته عدالت پژوهی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) که چندین سال در حوزه عدالت پژوهش های مستندی داشته و یکی از دغدغه هایش، موضوع یارانه هاست، به بررسی جزییات بودجه 470 هزار میلیارد تومانی تبصره 14 پرداخته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یارانه ثروتمندان حذف نمی شود؟/ نرخ تورم سال آینده را اعلام کنید

چرا یارانه ثروتمندان حذف نمی شود؟/ نرخ تورم سال آینده را اعلام کنید