مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-15اقتصادي

طرح بهینه سازی موتورخانه ها در اردبیل اجرا می شود


معاون ایمنی و سلامت شرکت گاز استان اردبیل گفت: طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها در استان اردبیل اجرا می شود.

- فیضی 24 در جلسه هماهنگی برگزاری طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها در ادارات و دستگاه های اجرایی اردبیل اظهار کرد: با اجرای این طرح تلاش می کنیم تا از هدررفت انرژی در بخش موتورخانه ها جلوگیری کرده و بهینه سازی را به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: با گذشت 3 ماه از فصل پاییز رشد مصرف گاز در این استان تا 15 درصد به ثبت رسید که با راهکارهای اساسی سعی بر این است تا جلوی مصرف مازاد گاز گرفته شود.

معاون ایمنی و سلامت شرکت گاز استان اردبیل گفت: در بحث مدیریت مصرف گاز در کنار اصلاح و تعمیر موتورخانه ها، از خانواده ها انتظار می رود تا دمای رفاه 18 تا 24 درجه را مراعات کرده تا زمینه استفاده شهروندان از گاز طبیعی فراهم آید.

فیضی افزود: مشترکانی که تا 500 متر مکعب مصرف گاز داشته باشند، هیچ مبلغی را به عنوان بها گاز مصرفی پرداخت نمی کنند اما اگر مصرف از 600 متر مکعب افزایش یابد مشمول جریمه مشترکان پرمصرف خواهند شد.

وی شناسایی مشترکان پرمصرف را جز اولویت برنامه های شرکت گاز در سطح ملی و استان اعلام کرد و ادامه داد: تلاشمان بر این است تا با تذکر، ارشاد و راهنمایی در گام های اولیه جلوی مصرف مازاد گرفته شود که در صورت بی توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهینه سازی موتورخانه ها در اردبیل اجرا می شود

طرح بهینه سازی موتورخانه ها در اردبیل اجرا می شود