مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-15اقتصادي

از افزایش 20 درصدی قیمت مواد اولیه تهیه شیرینی تا تعیین نرخ شیرینی شب یلدا در همدان


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان درباره نرخ شیرینی در شب یلدا گفت: اگر شهروندان با گران فروشی در این خصوص مواجه شدند باید موضوع را به سامانه 124 اطلاع رسانی کنند.

- ایسنا/همدان معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان درباره نرخ شیرینی در شب یلدا گفت: اگر شهروندان با گران فروشی در این خصوص مواجه شدند باید موضوع را به سامانه 124 اطلاع رسانی کنند.

دکتر مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نظارت بر فروش شیرینی، میوه و آجیل شب یلدا از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان روز یکم دی ماه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در نرخنامهقیمت شیرینی جات، قیمت جعبه و درب جعبه لحاظ شده، تصریح کرد: وزن هر جعبه بر اساس استانداردهای تعریف شده سازمان استاندارد در نظر گرفته شده است به گونه ای که جعبه های نیم کیلوگرمی به همراه درب آن 70 گرم، جعبه های یک کیلوگرمی 125 گرم، جعبه های یک و نیم کیلوگرمی 170 گرم و جعبه های دو کیلوگرمی 210 گرم در نظر گرفته شده که تمامی این وزن ها در نرخ نامه شیرینی ها لحاظ شده است.

وی افزود: شیرینی گل محمدی37 هزار تومان، شیرینی پاپیونی 37 هزار تومان، شیرینی کره ای، گل محمدی جعبه ای فانتزی 42 هزار تومان،شیرینی شکری (بیسکویتی) پسته 35 هزار تومان، شیرینی برنجی سنتی 34 هزار تومان،شیرینی کشمشی 35 هزار تومان،تی تاب نارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش 20 درصدی قیمت مواد اولیه تهیه شیرینی تا تعیین نرخ شیرینی شب یلدا در همدان

از افزایش 20 درصدی قیمت مواد اولیه تهیه شیرینی تا تعیین نرخ شیرینی شب یلدا در همدان