مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-15اقتصادي

چه کنیم که به سرنوشت اهالی جهرم اراک دچار نشویم؟


چهارم آبان ماه سال جاری، منزل خانواده ای در محله جهرم اراک پلمب شد و این خانواده از آن روز تاکنون در چادر زندگی می کنند و بسیاری از مردم این شهر حالا نگرانند که مبادا به سرنوشت اهالی جهرم دچار شوند.

- ساکنین می گویند 40 سال پیش این ملک را خریداری کرده و در این مدت در آن زندگی می کردند اما اکنون افرادی پیدا شده اند که سند این ملک را دارند و خانه باید تخلیه شود.

دادگاه هم به قول خودش سند را به رسمیت می شناسد و بر همین اساس حکم تخلیه این خانه را صادر کرده است.

البته با توجه به تجمعات صورت گرفته از سوی ساکنین که نگران بودند این اتفاق برای خودشان بیفتد، دادگستری دستور توقف اجرای حکم را در این محله صادر کرد تا کار پیگیری شود و به سرانجامی مناسب برسد.

پس از این ماجرا تماس دیگری در خصوص پرونده دیگری با ایسنا گرفته شد و دریافتیم که اعضای تعاونی مسکن فرهیختگان دانشگاه اراک نیز مشکلی در خصوص مسکن خود دارند و پیمانکار به دلیل اختلاف با تعاونی، کلید را به مالکان تحویل نمی دهد و بعد از گذشت 10 سال همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

چند روز بعد موارد دیگری در خصوص مسائل زمین و مسکن به ایسنا گزارش شد، که برایند آنها نشان داد برخی مردم اطلاع کاملی در خصوص خرید و فروش ملک و زمین و باید و نبایدهای آن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم که به سرنوشت اهالی جهرم اراک دچار نشویم؟

چه کنیم که به سرنوشت اهالی جهرم اراک دچار نشویم؟