مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-15سياسي

هدف ما از رتبه بندی ارتقای منزلت و جایگاه معلم است


در عین احترامی که برای کادر اداری و خدماتی قائل هستیم اما بر این باوریم که جایگاه و منزلت معلم باید بالاتر از سایر بخش ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری با استناد به ماده 149 آیین نامه داخلی مجلس بیان کرد: ما سه ماده از لایحه نظام رتبه بندی معلمان را تصویب کرده و سپس مابقی آن را به کمیسیون آموزش ارجاع دادیم.

از کمیسیون آموزش نیز بابت اصلاحات تشکر می کنیم اما تغییراتی که در لایحه صورت گرفته رتبه بندی معلمان را به سمتی هدایت کرده که در نهایت مشابه قانون مدیریت خدمات کشوری شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از مواد لایحه نسبت به آنچه که در کلیات به آن رای دادیم تغییرات زیادی داشته است، در ماده 7 کاملا تعداد قرار گرفتن معلمان در رتبه ها محدود شده است، در حالیکه در هیچ کجا چنین محدودیتی برای قرار گرفتن در رتبه ها وجود ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شیوه رتبه بندی انگیزه معلم را می گیرد، رتبه بندی معلمان باید شفاف باشد.

این شیوه رتبه بندی حق و حقوق فرهنگیان را پایمال می کند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به تذکر کوچکی نژاد بیان کرد: تذکر شما در این زمینه وارد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما از رتبه بندی ارتقای منزلت و جایگاه معلم است

هدف ما از رتبه بندی ارتقای منزلت و جایگاه معلم است