مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-15اقتصادي

هشدار پلیس به صرافان مبنی بر حضور دلالان در صرافی ها


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: به تمام صرافان تذکر دادیم که حضور دلالان در صرافی ها ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طی دو هفته گذشته 26 دستگاه خودروی قاچاق توقیف شده که ارزش اموال مکشوفه بیش از 122 میلیارد تومان است که کالا های توقیفی عمدتا پارچه، پوشاک، لوازم صوتی تصویری، لوازم خانگی، کفش و .

است.

سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه در بحث مواد اولیه کارخانه ها به صورت ویژه در حال فعالیت هستیم، تصریح کرد: طی دو هفته گذشته یک هزار و 719 کیلوگرم مواد اولیه پتروشیمی کشف شد که باید این مواد در کارخانه هایی که در بحث پلاستیکی و پتروشیمی فعال هستند، استفاده می شد که متاسفانه در اختیار دلالان بوده و به صورت قاچاق در بازار عرضه شده است.

وی افزود: تمامی نفرات در این پرونده دستگیر شدند و این موضوع را به دلیل اینکه کارخانه ها با مشکلات مواجهه نشوند، با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اقدامات پلیس در بحث ارز و جلوگیری از فعالیت دلالان ارزی در پایتخت، بیان کرد: در این بحث 42 دلال ارزی دستگیر کردیم که فقط گردش مالی یکی از این افراد 3 هزار و 400 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به صرافان مبنی بر حضور دلالان در صرافی ها

هشدار پلیس به صرافان مبنی بر حضور دلالان در صرافی ها