مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-15فرهنگي

فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب بولونیا منتشر شد


موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با انتشار فراخوانی از فعالان حوزه نشر دعوت کرد در پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بولونیا شرکت کنند.

- ، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با انتشار فراخوانی از تشکل های صنفی نشر، ناشران، نهادها، مؤسسات و آژانس های ادبی سراسر کشور دعوت کرد در پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بولونیا که سال 2022 برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

نمایشگاه کتاب بولونیا به عنوان یکی از مهم ترین و معتبرترین نمایشگاه های کتاب دنیا در حوزه کتاب کودک و نوجوان هرساله پذیرای بسیاری از فعالان نشر است.

با توجه به برپایی غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب بولونیا 2022 (1 فروردین تا 4 فروردین 1401) توسط بخش بین الملل خانه کتاب و ادبیات ایران، فراخوان مذکور برای ثبت نام و ارائه برنامه جهت حضور در این نمایشگاه با توجه به ضوابط و زمان‎های اعلام شده، منتشر شد.

به این ترتیب متقاضیان می توانند از روز سه شنبه (1400/09/23) تا (1400/09/30) سه شنبه هفته آینده به پایگاه الکترونیکی خانه کتاب و ادبیات ایران ایران به نشانی www.

ketab.

ir مراجعه و ثبت نام کنند.

اختصاص فضا در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران همراه با امکانات نمایش آثار، درج مشخصات فارسی و چکیده انگلیسی عناوین منتخب در کاتالوگ الکترونیکی کتاب های ایرانی عرضه شده در نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب بولونیا منتشر شد

فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب بولونیا منتشر شد