مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-15اقتصادي

راه اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل


رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: به سازمان تعاون روستایی تکلیف شده که با همکاری فروشگاه های رفاه توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل شهروندان را راه اندازی کنند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: به سازمان تعاون روستایی تکلیف شده که با همکاری فروشگاه های رفاه توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل شهروندان را راه اندازی کنند.

اسفندیار حسنی مقدم در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که امروز 24 آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در وزارت جهادکشاوری و همچنین ستاد تنظیم بازار و ستاد اقتصادی کشور گرفته شد، قرارگاه امنیت غذایی در سازمان های جهادکشاورزی سراسر کشور با حضور تمامی دستگاه های ذیصلاح همچون صمت و تعزیرات تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل قرارگاه تولید، توزیع و نظارت بر نحوه پخش محصولات کشاورزی است که این مهم از سازمان صمت مجزا و به سازمان جهادکشاورزی واگذار شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان با تأکید بر نظارت بازرسهای این مجموعه بر محصولات کشاورزی اعم از تولیدات پروتیینی، گیاهی و آرد و نان، افزود: این نظارتها در زمینه های مختلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و دیگر حوزه ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل

راه اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل