مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-15سياسي

فعالیت 120 مرکز درمان و بازتوانی معتادان در کرمانشاه/ کمپ ماده 16 اشباع شده است


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از فعالیت بیش از 120 موسسه و مرکز در زمینه پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد تحت نظر این اداره کل خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،  نشست هم اندیشی مسؤولان بهزیستی استان کرمانشاه و شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان، خصایصی بازرس معاونت کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و همکاران وی، کیوان گل آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر کارشناسان اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی استان برگزار شد.

محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ابتدای این نشست ضمن اشاره به اهمیت آسیب اعتیاد و تشریح وضعیت کلی اعتیاد استان، اظهار داشت: بیش از 120 مرکز و موسسه مردم نهاد در زمینه های پیشگیری، درمان و بازتوانی معتادین فعالیت دارند.

 وی به همکاری و تعامل مناسب اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی استان اشاره کرد و گفت: اداره کل بهزیستی در کمیته های مختلف از جمله کمیته های پیشگیری، درمان، ماده 16 و.

شورای هماهنگی نقش محوری و اساسی به عنوان دبیر و یا عضو اصلی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: اعتبارات دولتی کفاف هزینه های نگهداری در مرکز ماده 16 را نمی دهد و در این زمینه با مشکلات زیادی روبرو هستیم، که نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 مرکز درمان و بازتوانی معتادان در کرمانشاه/ کمپ ماده 16 اشباع شده است

فعالیت 120 مرکز درمان و بازتوانی معتادان در کرمانشاه/ کمپ ماده 16 اشباع شده است