مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-15سياسي

یاسوج تشنه تر از همیشه/ سد «تنگ سرخ» را قربانی امیال خود نکنیم


عده ای برای دیده شدن بهتر و رسیدن به مقاصد سیاسی و مدیریتی خود ردای دوست دار محیط زیست را پوشیده و هر روز با اظهار بر بهانه های واهی و همانگونه که گفته شد دیده شدن بیشتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج کمبود آب و دستیابی به منابع آبی موضوعی است که تمام دنیا به جنگ جهانی سوم بر روی آن اذعان دارند تا با به صدا درآمدن شیپور جنگ، تنگ سرخ بویراحمد حیاتبخش نیاز مردم شود.

زندگی همه موجودات روی زمین به آب وابسته است، چنانکه قرآن می فرماید: مِنَ الْماءِ کُلَّ شَیْ ءٍ حَیٍّ و اگر آب نباشد همه داشته های زمین و موجوداتی که روی زمین و حتی زیرزمین هستند از بین خواهند رفت و اثری از زندگی در زمین نخواهد ماند.

اصلی ترین چالش بشر از نگاه مسئولان و کارشناسان سازمان ملل، بعد از مشکل جمعیت، آب است و با وجود اینکه 70 درصد کره زمین را آب تشکیل می دهد ولی تنها 3 درصد از این آب برای آشامیدن قابل استفاده می باشد.

دست یابی به آب شرب موضوعی است که پیش بینی می شود جنگ بزرگ بعدی انسان ها بر روی آن انجام شود چرا که دست یابی به حیات بهتر و حتی ثبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کشور ها بدون آب غیر ممکن بنظر می رسد.

چالش در کهگیلویه و بویراحمد بر سر چالش آینده بشر!! افزون بر 80 درصد وسعت ایران در مناطق خشک، نیمه خشک و بیابانی قرار گرفته و حیات آبی ما به 2 رشته کوه البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاسوج تشنه تر از همیشه/ سد «تنگ سرخ» را قربانی امیال خود نکنیم

یاسوج تشنه تر از همیشه/ سد «تنگ سرخ» را قربانی امیال خود نکنیم