مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-15سياسي

سفر قانونگذاران فرانسوی به تایوان


گروهی متشکل از شش تن از قانونگذاران فرانسوی امروز (چهارشنبه) برای سفری پنج روزه وارد تایوان شدند؛ سفری که مشابهش در ماه اکتبر از سوی یک گروه دیگر از نمایندگان پارلمان فرانسه انجام شد که متعاقبش چین به آن واکنش منفی نشان داد.

- گروهی متشکل از شش تن از قانونگذاران فرانسوی امروز (چهارشنبه) برای سفری پنج روزه وارد تایوان شدند؛ سفری که مشابهش در ماه اکتبر از سوی یک گروه دیگر از نمایندگان پارلمان فرانسه انجام شد که متعاقبش چین به آن واکنش منفی نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانسوا دو روگی، رییس گروه دوستی تایوان در مجلس ملی فرانسه که به عنوان مجلس سفلای پارلمان این کشور مطرح است، در این سفر این هیات از نمایندگان را رهبری می کند و قرار است این سفر شامل دیدارهایی با تسای اینگ ون، رییس جمهوری تایوان و سایر مقامات ارشد دولتی باشد.

دو روگی به خبرنگاران در فرودگاه گفت: ما مایلیم در همه ابعاد روابط بین تایوان، اتحادیه اروپا و فرانسه از جمله در حوزه های اقتصاد و فرهنگ و همه موضوعات مورد توجه کشورهای ما، تبادل نظر داشته باشیم.

ماه اکتبر، گروه دیگری از قانونگذاران فرانسوی به رهبری سناتور آلن ریچارد با تسای اینگ ون و مقامات حوزه اقتصاد و حوزه بهداشت و سلامت تایوان و شورای امور سرزمین اصلی دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر قانونگذاران فرانسوی به تایوان

سفر قانونگذاران فرانسوی به تایوان