مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-15سياسي

52 شرکت دولتی اطلاعات حقوق و مزایا را در «پاکنا» ثبت نکردند


52 شرکت دولتی اطلاعات حقوق و مزایای خود را که مکلف هستند به صورت ماهانه ثبت کنند، طبق اعلام دیوان محاسبات، نسبت به انجام آن اقدام نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه امسال، همه دستگاه های اجرایی، نهادها، موسسات وابسته به دولت و سایر قوا و همچنین ارگان های وابسته به رهبری باید نسبت به ثبت اطلاعات نیروی انسانی و حقوق و مزایا در سامانه پاکنا اقدام کنند.

اخیر گزارشی در این باره از سوی سازمان اداری و استخدامی و دبیرخانه شورای نگهبان نیز نسبت به انجام تکلیف قانونی اقدام نکرده بودند.

یک مقام مسئول در سازمان اداری و استخدامی در این باره به فارس گفته است: دستگاه هایی که بالای 80 درصد اطلاعات را ثبت کرده اند وضعیت خوبی دارند.

دستگاه هایی که 70 تا 80 درصد اطلاعات را ثبت کرده اند به منزله دستگاه همراه تلقی می شوند با این تفاوت که فیش ماه قبل خود را هنوز ثبت نکرده اند.

این مقام مسئول در سازمان اداری و استخدامی اضافه کرد: درصدهای محاسبه شده بر مبنای بارگذاری اطلاعات از فروردین ماه تا ماه جاری است.

در حال حاضر دیوان محاسبات در گزارشی اعلام کرده است 60 شرکت دولتی نسبت به ثبت نام آمار در مهلت مقرر یعنی تا پایان اردبیهشت سال 1400 اقدام نکردند، به نظر می رسد این شرکت ها با تاخیر نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 شرکت دولتی اطلاعات حقوق و مزایا را در «پاکنا» ثبت نکردند

52 شرکت دولتی اطلاعات حقوق و مزایا را در «پاکنا» ثبت نکردند