مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-15سياسي

رونقی برای اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی


نماینده مردم شهرستان های قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال تسهیلات مناسبی برای زرشک و زعفران تدارک دیده شد و پیگیر اجرای کامل طرح ها برای رونق اقتصاد کشاورزی استان هستیم.

- سلمان اسحاقی، شب گذشته 23 آذر به رسانه های گروهی گفت: اقتصاد نزدیک 50 هزار خانواده استان خراسان جنوبی درگیر زرشک است و وقتی ما صحبت از حمایت از زرشک کنیم یعنی سخن از حمایت از 50 هزار اقتصاد خانواده کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به دغدغه برای اقتصاد کشاورزی، تصریح کرد: سعی کردیم زعفران را مدیریت کرده و به آن قیمت واقعی برسانیم چراکه زعفران استان با وجود بالا رفتن قیمت ها و هزینه ها همچنان با قیمت قبلی به فروش می رسید.

نماینده مردم شهرستان های قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای زعفران گذاشته بودیم و بخشی از اعتبارت نیز به چهار تعاونی مستقر در استان ارائه شد تا زرشک زرشک کاران را که در سردخانه ها و بارگاه ها وجود دارد خریداری کنند تا برای نخستین این اتفاق را رقم بزنیم.

اسحاقی با بیان اینکه این طرح و برنامه را تا زمان اجرایی شدن پیگیری خواهیم کرد، ادامه داد: استاندار خراسان جنوبی نیز در تهران پیگیر اجرای کامل این طرح خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونقی برای اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی

رونقی برای اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی