مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-15اقتصادي

گاز ادارات پرمصرف در کردستان قطع می شود


دستگاه های اجرایی موظفند که میزان مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش دهند و الا با قطع جریان گاز مواجه خواهند شد.

- به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری اظهار کرد: هم اکنون 575 هزار مشترک در بخش های خانگی، اداری و صنعتی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره مند هستند که دستگاه های اجرایی با داشتن موتورخانه ها یکی از بخش های پرمصرف محسوب می شوند.

وی افزود: ادارات مکلف هستند موتورخانه ها را به سیستم هوشمند مجهز کنند تا سیستم گرمایشی به صورت زمان بندی شده روشن و خاموش شود.

وی با بیان اینکه دمای داخل سالن ادارات باید 18 درجه و اتاق ها 21 درجه باشد، افزود: سیستم گرمایشی دستگاه های مختلف باید یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری روشن و یک ساعت پیش از تعطیلی خاموش شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بر لزوم خاموشی سیستم گرمایشی ادارات در روزهای تعطیلی تأکید کرد و گفت: سیستم گرمایشی اتاق نگهبانی ادارات هم باید از سیستم اصلی مجموعه جدا باشد تا نیازی به روشن ماندن موتورخانه نباشد.

فعله گری اظهار کرد: باید مشترکانی که سیستم موتورخانه مرکزی گرمایشی دارند در سامانه شرکت گاز ثبت نام کنند تا نسبت به بررسی وضعیت فنی آنها و بهینه سازی سیستم به صورت رایگان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز ادارات پرمصرف در کردستان قطع می شود

گاز ادارات پرمصرف در کردستان قطع می شود