مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-15سياسي

فرهنگ سازی و آموزش 2 مولفه پدافند غیرعامل سمنان است


سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: فرهنگ سازی و آموزش بعنوان دو مولفه و مقوله اصلی در پدافند غیر عامل استان در دستور کار است.

- ، احمد ریواده صبح چهارشنبه در دیدار با جانشین معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه فرهنگ سازی و آموزش به عنوان دو مؤلفه و مقوله اصلی در پدافند غیر عامل استان در دستور کار است، تاکید داشت: خوشبختانه برنامه های خوبی در حوزه پدافند غیر عامل استان اجرا و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه پدافند غیر عامل در گستره استان سمنان با اولویت های مهم و اساسی مانند صنعت، برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: استان سمنان، یک استان صنعتی است و رعایت اصول پدافند کمک می کند که بتوانیم سرمایه های استان را حفظ کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه هر قدر فرهنگ پدافند غیر عامل گسترش یابد، راهکارهای صیانت از منابع عملی تر خواهد شد، ابراز داشت: اعتقاد داریم که ارتقا ی پدافند غیر عامل در حقیقت، سرمایه گذاری بر روی صنعت استان سمنان محسوب می شود.

محمدی، جانشین معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه در سازمان پدافند غیر عامل به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و آموزش 2 مولفه پدافند غیرعامل سمنان است

فرهنگ سازی و آموزش 2 مولفه پدافند غیرعامل سمنان است