مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-15اقتصادي

روزنامه شرق: دعوای مجلس و دولت بر سر خودرو به جنگ انقلابی و ضدانقلابی کشیده شد


او خودروسازان را به «ارتزاق از خون ملت» متهم کرد و گفت 50 سال است بر «گرده مردم سوار شده اند» و آنها را «استثمار» می کنند و سخنانی از این قبیل.

- او خودروسازان را به ارتزاق از خون ملت متهم کرد و گفت 50 سال است بر گرده مردم سوار شده اند و آنها را استثمار می کنند و سخنانی از این قبیل.

شرق نوشت:انتقادات نمایندگان مجلس از تصمیم وزارت صمت برای صدور مجوز افزایش قیمت خودرو ابعادی وسیع تر و تعجب آور گرفت تا جایی که یکی از نمایندگان گفت دولت در بسیاری از حوزه ها از جمله خودرو هیچ برنامه مشخصی ندارد و بالاخره یک روز صدایش درخواهد آمد.

اتهام لابی گری و استثمار ملت به خودروسازان یک جنبه از داستان قیمت خودرو نهاد تصمیم گیر آن است.

شورای رقابت پس از افزایش قیمت خودرو با اندکی فاصله موضع تندی گرفت و گفت نهاد تصمیم گیر در این باره این شوراست و خودروسازان از فاصله بین تشکیل دو شورا استفاده کردند و با لابی گری با دولت در وزارت صمت به شکل غیرقانونی دست به افزایش قیمت 18درصدی زدند.

بهرامی ارض اقدس عضو شورای رقابت در مصاحبه با ایسنا و نیز در گفت وگویی با شرق گفت: به باور تمامی کارشناسان اقتصادی تولید و عرضه خودرو در کشور سال هاست که در انحصار کامل قرار دارد و طبق قانون، تشخیص انحصاری بودن کالا و خدمات با شورای رقابت است؛ بنابراین با توجه به مصوبه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شرق: دعوای مجلس و دولت بر سر خودرو به جنگ انقلابی و ضدانقلابی کشیده شد

روزنامه شرق: دعوای مجلس و دولت بر سر خودرو به جنگ انقلابی و ضدانقلابی کشیده شد