مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-15سياسي

راه اندازی رشته مهندسی گلخانه در دانشگاه تهران


رییس دانشکدگان ابوریحان دانشگاه تهران از راه اندازی رشته مهندسی گلخانه در گروه فنی و کشاورزی این دانشکدگان در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

- رییس دانشکدگان ابوریحان دانشگاه تهران از راه اندازی رشته "مهندسی گلخانه" در گروه فنی و کشاورزی این دانشکدگان در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی ایزدی دربندی با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی، گسترش و نظارت آموزشی دانشگاه تهران، اجرای دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی گلخانه در گروه فنی و کشاورزی دانشکدگان ابوریحان ابلاغ شد.

رییس دانشکدگان ابوریحان دانشگاه تهران افزود: این رشته با همکاری اعضای هیأت علمی گروه باغبانی دانشکدگان ابوریحان، دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکدگان فنی دانشگاه تهران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، ایزدی خاطرنشان کرد: سرفصل های دروس رشته مهندسی گلخانه، پس از تصویب در دانشگاه تهران به تصویب شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.

بنا بر اعلام رییس دانشکدگان ابوریحان دانشگاه تهران، این دانشکدگان در سال 1400 نیز برای اولین بار و با مجوز شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی نسبت به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در گرایش صنایع غذایی رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته مهندسی گلخانه در دانشگاه تهران

راه اندازی رشته مهندسی گلخانه در دانشگاه تهران