مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-15سياسي

ششمین کنفرانس علمی بین المللی روابط ایران و گرجستان برگزار می شود


ششمین کنفرانس علمی بین المللی روابط ایران و گرجستان جمعه 26 آذر با همکاری مشترک دانشگاه بین المللی قفقاز گرجستان و رایزنی فرهنگی کشورمان در تفلیس برگزار می شود.

- ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ششمین کنفرانس علمی بین المللی روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و گرجستان روز جمعه 26 آذر با همکاری مشترک دانشگاه بین المللی قفقاز گرجستان و رایزنی فرهنگی ایران در تفلیس در بستر فضای مجازی از طریق نرم افزار zoom برگزار می شود.

این کنفرانس ساعت 10:30 صبح به وقت گرجستان و ساعت 10 صبح به وقت ایران با سخنرانی کاخابر کورزایا، رییس دانشگاه بین المللی قفقاز و احمدعلی مهری اردستانی، رایزن فرهنگی ایران افتتاح خواهد شد.

در این کنفرانس بین المللی تعداد 35 نفر از اساتید دانشگاه، نویسندگان، محققین و شخصیت هایی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران و گرجستان چکیده مقالات علمی خود را در موضوعات مختلف و در سه بخش سیاست و امنیت ، اقتصاد و فرهنگ و تاریخ مطابق برنامه اعلام شده در دو نوبت صبح و عصر ارائه می کنند.

همچنین، در این کنفرانس 21 نفر از اساتید دانشگاهی و محققان گرجی و 14 نفر از اساتید دانشگاهی و مراکز علمی ایران شامل دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه فردوسی مشهد، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین کنفرانس علمی بین المللی روابط ایران و گرجستان برگزار می شود

ششمین کنفرانس علمی بین المللی روابط ایران و گرجستان برگزار می شود