مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-15ورزشي

اختتامیه اولین جشنواره هنری قرآنی دانش به تعویق افتاد


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به مشارکت بیش از 95 هزار دانش اموز در اولین جشنواره هنری قرآنی دانش، از موکول شدن برنامه اختتامیه این جشنواره به ایام الله دهه فجر خبر داد.

- سعید غفاریان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره هنر قرآنی دانش به همت حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری در سال تحصیلی 1400_1399 گفت: این جشنواره پس از برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم در چهار محور؛ آوایی، ادبی، هنری و محتوای الکترونیک و در 16رشته با استقبال خوب دانش آموزان آغاز شد.

وی در ادامه، شناسایی استعدادهای دانش آموزان، هدایت و شکوفایی استعداد آنان را از مهمترین هدف برگزاری این جشنواره قرآنی برشمرد و ابراز کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره نخبه قرآنی شهید حاج حسن دانش و همچنین انگیزه بخشی به دانش آموزان و خانواده های آنان برای حرکت به سمت و سوی هنر قرآنی از دیگر اهداف به شمار می رفت.

غفاریان در ادامه به تشریح شرایط برگزاری جشنواره پرداخت و گفت: علی رغم اینکه در وضعیت نرمال، تبلیغات و برگزاری مسابقات باید در فضای حقیقی انجام می گرفت اما به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور بستر فعالیت و تبلیغات فضای مجازی شد که این جشنواره در شرایط سخت کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه اولین جشنواره هنری قرآنی دانش به تعویق افتاد

اختتامیه اولین جشنواره هنری قرآنی دانش به تعویق افتاد