مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-15سياسي

سمن های ویژه جوانان در اصفهان راه اندازی شود


راه اندازی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان ضروری است که با این امر می توان مدیریت حوزه های جوانان را به دست خودشان سپرد و نتایج بهتری را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی احمدی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان به ظرفیت خوب جوانان در اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین در این شهر فضاهایی نیز برای فعالیت جوانان وجود دارد که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه اعتماد به جوانان ضروری است و باید از ظرفیت های آنها در همه بخش ها بهره ببریم، ابراز داشت: در امور مربوط به جوانان باید به صورت تخصصی عمل کنیم، ضروری است که حوزه آموزش، فرهنگی، اشتغال و … در خصوص جوانان را به صورت ویژه و تخصصی مورد بررسی قرار دهیم و با احصاء نقاط ضعف و قوت آن در راستای ساماندهی آن بکوشیم.

راه اندازی اتاق های فکر برای حل مشکلات جوانان امری ضروری است فرماندار اصفهان با بیان اینکه راه اندازی اتاق های فکر برای حل مشکلات جوانان امری ضروری است، گفت: در این زمینه باید از خود جوانان مشورت بگیریم.

وی جوانان را مهم ترین محور تحقق شعارها و فرامین گام دوم انقلاب دانست و ادامه داد: ما باید به دنبال تحقق اهداف سند گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری باشیم و براساس بندهای این سند، امور را به پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن های ویژه جوانان در اصفهان راه اندازی شود

سمن های ویژه جوانان در اصفهان راه اندازی شود