مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-15سياسي

آغاز سفرهای «راهیان نور» پس از 2 سال/ سفر به مناطق عملیاتی با خودروی شخصی مهیا شد


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اعلام این خبر که به زودی نماینده رییس جمهوری در راهیان نور معرفی خواهد شد، اظهار داشت: با شروع دوباره راهیان نور در اسفندماه امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری راهیان نور با حضور نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی راهیان نور صبح امروز چهارشنبه 24 آذر ماه برگزار شد.

در این نشست ادیبی با اشاره به زمان آغاز به کار دوباره راهیان نور بیان داشت: جزو اولین مجموعه های گردشگری بودیم که سفر راهیان نور در کشور و طبق پیش بینی ها که در آخر سال به وضعیت مطلوب در برابر ویروس منحوس کرونا خواهیم رسید، در این راستا دستورالعمل های مرتبط با حوزه سلامت در راهیان نور در چند بخش اعضا، اسکان و یادمان تدوین و به مراکز هدف ابلاغ شده است.

بر همین اساس، تمام قرارگاه های راهیان نور آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور در این 2 سال تعطیل نبوده است، ابراز داشت: در این مدت یادمان های دفاع مقدس باز بوده اند.

مردم، می توانستند از این مناطق بازدید کنند و هرچند کاروان ها تعطیل هستند، اما زمانی که کاروان ها حضور نداشتند این فرصت را مغتنم شمردیم که هم در آیین نامه ها، هم در تقویت کاروان ها و زیرساختارها، اقدامات مناسبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفرهای «راهیان نور» پس از 2 سال/ سفر به مناطق عملیاتی با خودروی شخصی مهیا شد

آغاز سفرهای «راهیان نور» پس از 2 سال/ سفر به مناطق عملیاتی با خودروی شخصی مهیا شد