مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-15اجتماعي

خروج و تردد خودرو بدون پلاک از کارخانه ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پلیس راهور ناجا، سرهنگ داوود قاسمیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خروج خودروهای فاقد پلاک و اجرای صحیح دستورالعمل شماره گذاری خودروهای نو شماره در کارخانجات سازنده موقت مقرر شده .

- معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور گفت: برابر دستورالعمل صادره مقرر شد هیچ خودرویی بدون نصب پلاک از کارخانه سازنده یا مرکز تعویض پلاک خارج نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پلیس راهور ناجا، سرهنگ داوود قاسمیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خروج خودروهای فاقد پلاک و اجرای صحیح دستورالعمل شماره گذاری خودروهای نو شماره در کارخانجات سازنده موقت مقرر شده تمامی خودروهای تولیدی و مونتاژ کارخانجات سازنده خودرو، قبل از خروج از کارخانه نسبت به سیر مراحل شماره گذاری و نصب فیزیکی پلاک بر روی آنها اقدام نمایند و هیچ خودرویی نباید بدون نصب پلاک از کارخانه سازنده یا مرکز تعویض پلاک خارج شود.

معاون عملیات پلیس راهور گفت: بتازگی برخی از شرکت های خودروساز اقدام به خروج تولید بدون پلاک از پارکینگ ها و انتقال آنها به شهرستان ها می نمایند که برابر مصوبات کمیته خودرو، خروج خودرو بدون پلاک به صورت محموله یا غیرمحموله از مصادیق کالای قاچاق و احتکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج و تردد خودرو بدون پلاک از کارخانه ممنوع شد

خروج و تردد خودرو بدون پلاک از کارخانه ممنوع شد