مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-15بين الملل

درخواست دستگاه قضایی لبنان برای تعلیق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق


یک منبع حقوقی آگاه اعلام کرد که دستگاه قضایی لبنان از نیروهای امنیتی این کشور خواسته اجرای حکم بازداشت یکی از متهمان پرونده انفجار بندر بیروت را تا پایان دوره پارلمانی فعلی به تعویق بیندازند.

- یک منبع حقوقی آگاه اعلام کرد که دستگاه قضایی لبنان از نیروهای امنیتی این کشور خواسته اجرای حکم بازداشت یکی از متهمان پرونده انفجار بندر بیروت را تا پایان دوره پارلمانی فعلی به تعویق بیندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع حقوقی آگاه که نخواست نامش فاش شود، به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: دادستانی کل از نیروهای امنیتی کشور خواست حکم غیابی بازداشت علی حسن خلیل، وزیر دارایی سابق (2014 تا 2019) و نماینده فعلی پارلمان این کشور در پرونده انفجار بندر بیروت را پس از اتمام دوره پارلمانی فعلی در اواخر سال جاری اجرا کنند.

در دوره عادی پارلمان لبنان که جلسات تشکیل می شوند، نمایندگان از مصونیت قانونی برخوردار هستند و این مصونیت اجازه تعقیب و پیگرد آنها در دستگاه قضایی را نمی دهد، این دوره دو نوبت اولی از 15 مارس تا اواخر مه و دومی از 15 اکتبر تا اواخر دسامبر تمدید می شود.

دادستانی کل لبنان پس از درخواست هفته گذشته طارق البیطار، قاضی پرونده انفجار بیروت برای اجرای حکم بازداشت خلیل که اکتبر گذشته به دلیل عدم معرفی خود به دستگاه قضایی صادر شده بود، درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دستگاه قضایی لبنان برای تعلیق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق

درخواست دستگاه قضایی لبنان برای تعلیق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق