مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-15سياسي

روستاها را باید احیا کنیم/ برگزاری جشن ملی مقاوم سازی خانه های روستایی در 1410


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر احیای روستاها به عنوان نمود اقتصاد مقاومتی در کشورمان، برگزاری جشن مقاوم سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور در سال 1410 را وعده داد.

- ایسنا/یزد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر احیای روستاها به عنوان نمود اقتصاد مقاومتی در کشورمان، برگزاری جشن مقاوم سازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور در سال 1410 را وعده داد.

اکبر نیکزاد امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد که در هتل راه و ما برگزار شد، با تاکید بر این که بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و یادگار امام راحل(ره) است که امروز خدمات آن در سطح کشور جاری و ساری است، عنوان کرد: با عنایت به این که بنیاد مسکن هیچ گونه بار مالی بر دوش دولت وارد نمی کنند، این نهاد می تواند پایلوت خوبی برای مباحث مالی سایر بخش ها در کشور باشد.

وی ضمن تاکید بر این که بنیاد مسکن بدون مردم معنایی ندارد، اظهار کرد: برخی عمداً یا سهواً اقتصاد مقاومتی را گرسنگی کشیدن معنی می کنند در حالی که اقتصاد مقاومتی یعنی بنا نهادن اقتصاد بر توانمندی های داخلی و روستاها بهترین نمونه در این رابطه هستند.

نیکزاد ادامه داد: مردم روستا مایحتاج خود را در داخل روستا تامین می کنند و مباحث اجتماعی و فرهنگی خود را نیز به خوبی اداره می کنند لذا تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها را باید احیا کنیم/ برگزاری جشن ملی مقاوم سازی خانه های روستایی در 1410

روستاها را باید احیا کنیم/ برگزاری جشن ملی مقاوم سازی خانه های روستایی در 1410