مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-15سياسي

روشنفکر: دولت همواره باید شعارهایش را به دستاورد تبدیل کند


نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موظف است دائما برنامه ها و شعارهایش را یادآوری کرده و آنها را به دستاورد تبدیل نماید.

- نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موظف است دائما برنامه ها و شعارهایش را یادآوری کرده و آنها را به دستاورد تبدیل نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی روشنفکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه اش بیان کرد: در هفته های گذشته طی حضور در بخش های مختلف حوزه انتخابیه و دیدار با مردم شرایط اسفبار و نگران کننده مردم منطقه جلیل و بابکان و نبود خدمات و امکانات اولیه در برخی روستاها مرا وادار کرد تا امروز به این حوزه بپردازم و از نمایندگان مجلس و دولت سیزدهم درخواست می کنم تا توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد در ادامه تصریح کرد: شاید نمایندگان فکر کنند در تمام استان ها به ویژه استان های محروم فقر و نبود امکانات در مناطق دورافتاده وجود دارد، اما این منطقه با تمام مناطق ایران تفاوت های ویژه ای دارد.

این منطقه از بدو تاسیس حکومت خاندان پهلوی تا 22 بهمن 57 به دلیل روحیه سلطه ناپذیری خویش هیچ گاه سلطه خاندان پهلوی را نپذیرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنفکر: دولت همواره باید شعارهایش را به دستاورد تبدیل کند

روشنفکر: دولت همواره باید شعارهایش را به دستاورد تبدیل کند