مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-15اقتصادي

تهیه طرح و بهسازی 10 روستای هدف گردشگری در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تهیه طرح و بهسازی 10 روستای هدف گردشگری استان، در برنامه های این بنیاد قرار دارد.

- رضا خواجه ای صبح امروز (24 آذرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه طرح و بهسازی 10 روستای هدف گردشگری، اظهار کرد: 4 روستای درسجین، گلابر، ویر و خویین تهیه طرح شده و 4 روستای شیت، ولیدر، علم کندی و حاج سیران در سال جاری در دست تهیه هستند و روستاهای چپ دره و ماری نیز مصوب دفتر مرکزی است.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری روستایی با هدف اشتغال زایی از اولویت های این نهاد است و به متقاضیان ایجاد واحدهای بوم گردی در این مناطق تسهیلات لازم پرداخت می شود، افزود: در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفاهم نامه هایی را با استانداری و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به امضا رسانده است.

این مسئول ادامه داد: این نهاد، همواره به اجرای طرح های هادی روستاها با رویکرد گردشگری توجه ویژه ای دارد که آن را با توجه به موقعیت گردش پذیری روستا و با هدف ایجاد جذابیت برای گردشگران اجرا می کند.

خواجه ای با تاکید اینکه آنچه پس از اجرای طرح های گردشگری در روستاها مهم است، بهره برداری درست و کامل از ظرفیت های ایجاد شده است، تصریح کرد: تنوع بخشی به معیشت روستاییان و ارتقای کمی و کیفی اقتصاد روستایی بر اساس تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح و بهسازی 10 روستای هدف گردشگری در زنجان

تهیه طرح و بهسازی 10 روستای هدف گردشگری در زنجان