مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-15حوادث

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اردبیل


رییس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی شخصی که با تغییر رمز کیف پول دیجیتال دوست خود اقدام به خالی کردن کیف و فروش ارزهای دیجیتال وی کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی مراجعه شاکی به پلیس فتا و اعلام این که شخصی با تغییر رمز عبور کیف دیجیتالش اقدام به انتقال و فروش ارزهای موجود در کیف وی را کرده، خواستار رسیدگی و کشف موضوع شد.

وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا با بررسی های اولیه و انجام اقدامات تخصصی پی بردند که متهم پس از تغییر رمز کیف پول دیجیتال اقدام به انتقال ارزها بین چندین کیف پول کرده و در نهایت مبلغی بیش از 140 میلیون تومان را برداشت کرده است.

  رییس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و انجام اقدامات فنی در نهایت متهم پرونده که دوست شاکی بود شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا دعوت و ضمن تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گرفت.

قهرمان طالع گفت: کاربران حوزه ارز دیجیتال دقت نمایند که برای فعالیت در این زمینه به هیچ وجه به کسی اعتماد نکرده و اطلاعات خصوصی خود را نیز در اختیار کسی قرار ندهند، کاربران فضای مجازی می توانند گزارشات خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اردبیل

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اردبیل