مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-15اجتماعي

تصمیمات نیروی انتظامی باید مبتنی بر داده های پژوهشی باشد


رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: تصمیمات نیروی انتظامی باید مبتنی بر داده های پژوهشی باشد که در این راستا به دنبال این هستیم تا از اطلاعات مراکز و جوامع علمی و دانشگاهی بهره مندی کافی را داشته باشیم و ارتباط خود را با دانشگاه ها گسترده تر کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: تصمیمات نیروی انتظامی باید مبتنی بر داده های پژوهشی باشد که در این راستا به دنبال این هستیم تا از اطلاعات مراکز و جوامع علمی و دانشگاهی بهره مندی کافی را داشته باشیم و ارتباط خود را با دانشگاه ها گسترده تر کنیم.

سرهنگ هادی ربانی، رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: نیروی انتظامی طی سال های گذشته بر اساس یک الگوی راهبردی به این نتیجه رسید که جهت انجام امور انتظامی و امنیت پایدار در سطح کشور همراه با پیشرفت تکنولوژی، پژوهشگاهی را تاسیس کند، دانش خود را به روز کرده و برای راهبرد آینده بر اساس اطلاعاتی که از سامانه ها و داده های به دست آمده در جامعه حاصل می شود جهت ارتقاء نیروی انتظامی از پژوهش ها و تحقیقات این پژوهشگاه استفاده کند.

وی ادامه داد: سپس این پژوهشگاه شعباتی را در استان ها به عنوان نماینده ایجاد کرد تا به صورت بومی فعالیت های مربوط به استان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات نیروی انتظامی باید مبتنی بر داده های پژوهشی باشد

تصمیمات نیروی انتظامی باید مبتنی بر داده های پژوهشی باشد