مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-15بين الملل

فلسطین بازخواست جهانی مسئولان اسراییلی بابت اقداماتشان را خواستار شد


وزارت خارجه فلسطین خواستار آن شد هر مسؤول اسراییلی که مانع از ساخت وساز در مناطق ج در کرانه باختری می شود، مشمول قوانین بین المللی و بازخواست شود.

- وزارت خارجه فلسطین خواستار آن شد هر مسؤول اسراییلی که مانع از ساخت وساز در مناطق "ج" در کرانه باختری می شود، مشمول قوانین بین المللی و بازخواست شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت خارجه فلسطین در واکنش به اظهارات اخیر آیلت شاکید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، طی بیانیه ای از جامعه جهانی خواست هر مسؤول اسراییلی که مانع از ساخت وساز فلسطینی ها در مناطق ج در کرانه باختری می شود، مشمول قوانین بین المللی شود.

شاکید روز دوشنبه در کنفرانسی درباره ساخت وساز فلسطینی ها در مناطق ج ، یکی از مناطق کرانه باختری که 61 درصد از مساحت آن را تشکیل می دهد، گفت که کابینه اش به حمایت از این مناطق در برابر گسترش حضور فلسطینی ها و نیز توسعه شهرک سازی ها متعهد است.

شاکید افزود: با نگرانی کنترل فلسطینی ها بر مناطق ج را دنبال می کنم، بنی گانتس (وزیر جنگ این رژیم) به من اعلام کرد که قصد دارد به شدت با ساخت وسازهای غیرقانونی مقابله کند.

دیوید الحیانی، رییس شورای شهرک سازی در کرانه باختری نیز در این کنفرانس تخریب 95 هزار خانه متعلق به فلسطینی ها را که در چند سال گذشته در مناطق ج سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین بازخواست جهانی مسئولان اسراییلی بابت اقداماتشان را خواستار شد

فلسطین بازخواست جهانی مسئولان اسراییلی بابت اقداماتشان را خواستار شد