مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-15بين الملل

هشدارفرستاده سازمان ملل به یمن درباره آغاز جنگ خیابانی در مأرب


فرستاده سازمان ملل به یمن ضمن هشدار درباره آغاز جنگ خیابانی به یمن، بر ضرورت آغاز یک فرایند جامع تحت مدیریت طرفین درگیری در یمن تحت حمایت سازمان ملل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل به یمن، در حالی که شمارش معکوس نیروهای صنعاء برای آزادسازی کامل استان مأرب آغاز شده، در خصوص خطرات وقوع جنگ خیابانی در مارب هشدار داد و تاکید کرد که درگیری میان نیروهای انصارالله و دولت مستعفی نیز حملات هوایی خود را در حمایت از دولت [مستعفی عبدربه منصور هادی] تشدید کرده است.

گروندبرگ با بیان این که دو طرف درگیری، شمار زیادی اسیر گرفته اند، درباره خطر باز شدن فصلی جدید و خونبارتر در جنگ یمن هشدار داد و خواستار توقف تشدید تنش و اقدام فوری برای محافظت از غیرنظامیان شد.

فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد که قصد دارد یک فرآیند سیاسی فراگیر تحت مدیریت یمنی ها و با حمایت جامعه بین المللی را آغاز کند.

وی تاکید کرد:  تشدید تنش نظامی نباید این روند را متوقف کند و دو طرف درگیری می توانند و باید با یکدیگر گفت وگو کنند حتی اگر آماده بر زمین گذاشتن سلاح نباشند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع رسانه ای، استان مأرب یمن این روزها شاهد بیشترین تعداد حملات هوایی در مقایسه با چند ماه پیش است و جنگنده های سعودی، چند روز پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارفرستاده سازمان ملل به یمن درباره آغاز جنگ خیابانی در مأرب

هشدارفرستاده سازمان ملل به یمن درباره آغاز جنگ خیابانی در مأرب