مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-15سياسي

بیانیه پایانی پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس ایران اسلامی


پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی امروز در شهرری برگزار شد که در پایان طی بیانیه ای به شرح ذیل نکاتی را ذکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی امروز در شهرری برگزار شد که در پایان طی بیانیه ای به شرح ذیل نکاتی را ذکر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم اینک که با الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت بقیهالله الاعظم ارواحنا له الفداء پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (سلام الله علیه) پایان می یابد، تولیت های آستان های مقدس ایران اسلامی، مسجد مقدس جمکران و نمایندگان ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران و امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در بیاینه ی پایانی اجلاسیه بر محورهای ذیل تأکید می کنند: 1.

اعضاء اجلاسیه از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استدعا می نمایند که دیداری با ایشان داشته باشند و معظم له در آن دیدار نقطه نظرهای خود را در رابطه با مأموریت هویت جمعی آستان های مقدس و بقاع متبرکه و نمایندگان ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه و امور حج و زیارت ذیل اجلاسیه بیان فرمایند تا به عنوان منشور هم افزایی ملاک عمل قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس ایران اسلامی

بیانیه پایانی پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس ایران اسلامی