مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-15سياسي

واکنش آیت الله علوی گرگانی به سخنان نسنجیده یکی از علمای اهل سنت


مرجع تقلید شیعیان به خطبا و منبرها سفارش کرد و گفت: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) دفاع کنند و نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان به خطبا و منبرها سفارش کرد و گفت: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) دفاع کنند و نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در جلسه درس اخلاق خود با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: در آستانه فاطمیه اول قرار داریم و انتظار داریم مومنین و متدینین و طلاب محترم اهل بیت اطهار (ع) را از غربت در بیاورند و مجالس را پرشور برگزار کنند و خطبا ابعاد مظلومیت حضرت زهرا (س) را بازگو کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت در خطبه های خود بیان کرد: اینکه ببینیم افرادی در خطبه های خود سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت (ع) می گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا (س) را به درد می آورند ناراحت کننده است.

ما به آنها تذکر می دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

وی به خطبا و منبرها سفارش کرد و گفت: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) دفاع کنند و نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله علوی گرگانی به سخنان نسنجیده یکی از علمای اهل سنت

واکنش آیت الله علوی گرگانی به سخنان نسنجیده یکی از علمای اهل سنت