مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-15سياسي

مردم اجازه دهند پرونده تخلفات شهرداری اقبالیه مسیر درست خودش را طی کند


طی هفته گذشته شاهد برخی تخلفات در شهرداری اقبالیه بودیم و برای متخلفان نیز پرونده قضایی تشکیل شد و در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و انتظار این است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین؛ محمد قاسمی در دیدار با مردم شهر اقبالیه که در مسجد جامع این شهر انجام شد، گفت: احیاء حقوق عامه و اجرای عدالت از رسالت ها و وظایف دستگاه قضایی است و طی چند سال اخیر تلاش شده، تا این تکالیف قانونی به نحو مطلوب در حوزه ها و موضوعات مختلف به درستی اجرایی شود.

البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و حرکتی که از سال های گذشته در دستگاه قضایی آغاز شده؛ با جدیت و قوت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از دستگاه ها و نهادها احیاء کننده حقوق عامه هستند و خدماتی که به جامعه ارائه می دهند در واقع بیانگر همین امر است و در طی گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات شایانی نیز ارائه شده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: شورای اسلامی شهر از دیرباز تشکیل شده و وظیفه خدمت به شهروندان را بر عهده دارد و از آنجایی که برخاسته از آراء مستقیم مردم است؛ مهم ترین وظیفهٔ شوراها انتخاب فرد اصلح به عنوان شهردار و اعمال نقش نظارتی نسبت به شهرداری و سازمان های زیرمجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اجازه دهند پرونده تخلفات شهرداری اقبالیه مسیر درست خودش را طی کند

مردم اجازه دهند پرونده تخلفات شهرداری اقبالیه مسیر درست خودش را طی کند