مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-15سياسي

روایت سجده های طولانی شهید «حسن آبشناس»/ دشمن به سراغ مدارس ما آمده است


نخستین یادواره شهید درون مدرسه ای دردبستان بیگ زاده گنبدکاووس با حضور جمعی از دانش آموزان، خانواده ها و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

- روایت سجده های طولانی شهید حسن آبشناس / دشمن به سراغ مدارس ما آمده است ایسنا/گلستان نخستین یادواره شهید درون مدرسه ای دردبستان بیگ زاده گنبدکاووس با حضور جمعی از دانش آموزان، خانواده ها و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

دکتر حسین کریمی اول امروز در نخستین یادواره شهید درون مدرسه ای شهرستان گنبدکاووس که در دبستان بیگ زاده این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه نقش دانش آموزان در اعتلای نظام اسلامی از آغازین روزهای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس تا امروز بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: وقتی حضرت امام خمینی (ره) در سال های نخستیین مبارزات علنی خود قیام علیه شاه را اعلام کرد عده ای خطاب به امام گفتند با کدامین سرباز میخواهی انقلاب را به فرجام و پیروزی برسانی که امام در جواب گفتند سربازان من در گهواره اند.

وی با بیان اینکه این سربازان در گهواره امام خمینی(ره) پیش قراولان انقلاب اسلامی شده و در تظاهرات علیه شاه ملعون شرکت می کردند، افزود: مدتی بعد همین دانش آموزان تبدیل شدند به رزمندگان پیشتاز جبهه های حق علیه باطل عده ای که به دلیل سن کمتر اجازه حضور نداشتند در پشت جبهه ها مشغول خدمت به رزمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سجده های طولانی شهید «حسن آبشناس»/ دشمن به سراغ مدارس ما آمده است

روایت سجده های طولانی شهید «حسن آبشناس»/ دشمن به سراغ مدارس ما آمده است