مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-15سياسي

تمام خانه های روستایی تا سال 1410 مقاوم سازی می شوند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس افق 10 ساله ترسیم شده، تا سال 1410 باید تمام واحدهای مسکونی در تمام روستاها مقاوم سازی و بهسازی شوند.

- ، اکبر نیکزاد، صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد یکی از مهمترین رسالت های بنیاد مسکن را مقاوم سازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر 50 درصد واحدهای مسکوی روستایی مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس افق 10 ساله ترسیم شده، تا سال 1410 باید تمام واحدهای مسکونی در تمام روستاها مقاوم سازی و بهسازی شوند، عنوان کرد: این در حالی است که در سال 84 که این مسئولیت بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شد، این میزان تنها هفت درصد بود.

نیکزاد بیان کرد: ایران کشوری زلزله خیز است و وضعیت نامناسب خانه های مسکونی در برخی روستاها، هشداری جدی برای مسئولان و البته مردم است بر این اساس هم مردم و هم مسئولان باید برای مقاوم سازی خانه های روستایی، اقدام کنند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: هیچ مسئولی حق ندارد از فرصتی که برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی ایجاد شده استفاده نکند و باید از حداکثر ظرفیت های استانی و همچنین بانکهای عامل استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام خانه های روستایی تا سال 1410 مقاوم سازی می شوند

تمام خانه های روستایی تا سال 1410 مقاوم سازی می شوند