مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-15اقتصادي

علت قطع پراکنده گاز چیست؟


با افزایش درخواست اشتراک پذیری و توسعه گازرسانی در سطح شهرها و افزایش مصرف گاز در کشور ممکن است میزان حادثه و دلایلی که به قطع گاز منجر شود، - افزایش یابد اما تاکنون قطعی گاز ناشی از کمبود نداشته ایم.

محمد عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پراکندگی شبکه گاز در اقصی نقاط کشور، اظهار کرد: در حال حاضر میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به عدد 518 میلیون متر مکعب در روز رسیده که عدد بالایی است و لازم است مشترکان مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ قطعی گازی در بخش خانگی به دلیل کمبود و مشکل در تامین نداشته ایم و اگر بخش خانگی دچار قطع گاز شده باشد، به دلایل فنی مانند تعمیرات شبکه و انجام عملیات توسعه گازرسانی رخ داده است، تصریح کرد: نگرانی از بابت تامین گاز بخش خانگی وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه در 9 ماهه امسال بیش از 180 میلیارد متر مکعب گاز از مبادی تولید با بیش از 320 توربوکمپرسور و 37 هزار کیلومتر خط لوله فشار قوی، گاز را به مصرف کنندگان انتقال داده ایم، افزود: همه برنامه های تعمیرات اساسی و اضطراری در تأسیسات تقویت فشار گاز و خطوط لوله فشار قوی در نیمه نخست سال امسال انجام شده تا در انتقال گاز به مصرف کنندگان در فصل های سرد سال هیچ مشکلی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطع پراکنده گاز چیست؟

علت قطع پراکنده گاز چیست؟