مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-15سياسي

امام جمعه شیراز: عرصه فرهنگ جولانگاه تفکرات لیبرالی نیست


باید با تغییر راهبرد، مانع ورود تفکرات لیبرالی در عرصه فرهنگ شویم و این هدف سنگین و زمان بری است که در روند اجرا، همت بالایی می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز طی نشستی با مسئولان فرهنگی شهرداری شیراز با موضوع احیای هویت فرهنگی و اجتماعی محلات شیراز با محوریت مساجد اظهار داشت: احیای هویت فرهنگی اجتماعی محلات شیراز با محوریت مساجد یک کار جامعه پردازانه است که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مطرح شده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر جامعه پردازی و تمدن سازی، گفت: اکنون زمان جامعه پردازی است و باید برای این کار برنامه ریزی دقیق داشت و مسجد به فرموده امام راحل مبدا همه تحولات اجتماعی و فرهنگی است.

  نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در تاریخ اسلام مسجد محور شهر و محور تمدن بوده اما این را در زمان پهلوی تغییر دادند، افزود: برای احیای دوباره جایگاه مسجد در جامعه باید برنامه ها، سیاست گذاری ها و اجرا مشخص شود و این خط مشی باید بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی تنظیم شود.

  آیت الله دژکام با تاکید بر قرار گرفتن خط مشی شیراز  بر محوریت حرم سوم اهل بیت، اضافه کرد: صدها چهره بزرگ در شیراز دفن شده اند که همه غریب هستند و هویت آنها گم شده است بنابراین باید با یک طرح عملیاتی این بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: عرصه فرهنگ جولانگاه تفکرات لیبرالی نیست

امام جمعه شیراز: عرصه فرهنگ جولانگاه تفکرات لیبرالی نیست