مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-15سياسي

الگوی امنیتی در منطقه باید بومی و بدون دخالت بازیگران فرامنطقه ای باشد


جانشین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت در غرب آسیا می بایست صرفاً توسط کشورهای منطقه تامین شود تأکید کرد: ترتیبات و الگوی امنیتی در منطقه باید بدون دخالت بازیگران فرا منطقه ای و مبتنی بر یک الگوی بومی با حضور کلیه بازیگران منطقه باشد.

- جانشین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت در غرب آسیا می بایست صرفاً توسط کشورهای منطقه تامین شود تأکید کرد: ترتیبات و الگوی امنیتی در منطقه باید بدون دخالت بازیگران فرا منطقه ای و مبتنی بر یک الگوی بومی با حضور کلیه بازیگران منطقه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنابه نقل از وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با عبدالعزیز بن عبدالله المنذری معاون عملیات و برنامه ریزی ستاد نیروهای مسلح سلطنت عمان طی سخنانی اظهار داشت: کشور عمان، کشور دوست و برادر ما در منطقه محسوب می شود و از جایگاه ویژه و ارزشمندی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

وی با ابراز خرسندی از تاریخ روابط رسمی -سیاسی دو کشور گفت: به رغم روابط دیرینه دوکشور و ارتباط ملت ها، روابط ایران و عمان وارد پنجاهمین سالگرد آن شده است و این میزان از قدمت روابط دو کشور، همکاری ها و تعاملات، می تواند به عنوان الگویی برای سایر کشورهای منطقه تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی امنیتی در منطقه باید بومی و بدون دخالت بازیگران فرامنطقه ای باشد

الگوی امنیتی در منطقه باید بومی و بدون دخالت بازیگران فرامنطقه ای باشد