مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-15حوادث

کشف 2921 کیلوگرم مورفین از کیسه های برنج


فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کشف 2921 کیلوگرم مورفین و دستگیری دو قاچاقچی در استان خبر داد.

- سردار ناصر فرشید، امروز چهارشنبه 24 آذر در مراسم کشفیات مواد مخدر اظهار کرد: طی یک عملیات جداگانه در مناطق عمومی فرماندهی انتظامی استان 2921 کیلوگرم مورفین توقیف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد، افزود: محموله ای از سمت مرزهای شرقی وارد شد که قصد داشتند به سمت مرکز کشور حرکت کنند که ماموران موفق شدند در ایست و بازرسی سهل آباد بیش از دو تن و 900 کیلو مواد مخدر را کشف کنند.

فرشید با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه توقیف شد و در دستور کار ماست که سایر اعضای باند را نیز دستگیر کنیم، تصریح کرد: محموله کشف شده در برنج جاسازی شده بود.

وی با اشاره به آمار توقیفات از ابتدای سال، افزود: از ابتدای امسال توسط دستگاه های مقابله کننده با مواد مخدر قریب 64 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که 94 درصد از این کشفیات توسط رزمندگان پلیس در مناطق مختلف استان صورت گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باتوجه به پیگیری های به عمل آمده از ابتدای امسال 96 باند که در بحث حمل و جابجایی توزیع مواد مخدر دست داشتند، دستگیر شدند، افزود: در این مدت، بیش از 7 هزار و 600 قاچاقچی و توزیع کننده دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2921 کیلوگرم مورفین از کیسه های برنج

کشف 2921 کیلوگرم مورفین از کیسه های برنج