مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-15بين الملل

وزیر گردشگری: طرفدار لغو ویزا هستم


درحال حاضر ویزای ایران برای شهروندان کشورهای جمهوری آذربایجان، بولیوی، ترکیه، سوریه، لبنان، گرجستان، ارمنستان، ونزوئلا، مصر، مالزی و چین لغو شده است و اتباع این کشورها بدون روادید می توانند برای مدت مشخصی به ایران سفر کنند.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با لغو روادید موافق هستم، هرچند در این زمینه تنها نظر من مهم نیست و ملاحظات بین المللی در آن تاثیر دارد و باید از نظر ملی و حاکمیتی جمع بندی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعزت الله ضرغامی درباه اقدامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای لغو روادید ایران با کشورهای خارجی، اظهار کرد: من به لحاظ جایگاه و ماموریت خود، به عنوان وزیر گردشگری باید دنبال تسهیل رفت وآمد گردشگران و لغو روادید باشم، بنابراین طرفدار لغو روادید هستم.

وی افزود: هرچه روادید بیشتر لغو و ارتباط کشورها با ایران تسهیل شود، گردشگری رونق بیشتری می گیرد، اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که در این زمینه تنها نظر من مهم نیست و ملاحظات بین المللی و.

نیز در آن تاثیر دارد و باید از نظر ملی و حاکمیتی، جمع بندی های لازم صورت گیرد.

ضرغامی با بیان این که در لغو روادید با کشورهای خارجی، سایر حوزه ها به ویژه وزارت امور خارجه نقش مهم و اصلی دارند، به خبرگزاری خانه ملت گفت: تلاش می شود موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر گردشگری: طرفدار لغو ویزا هستم

وزیر گردشگری: طرفدار لغو ویزا هستم