مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-15سياسي

آغاز بکار اولین کنفرانس ملی پژوهش های مدیریت کسب و کار اخلاقی در یزد


نخستین کنفرانس ملی الکترونیکی پژوهش های مدیریت کسب و کار اخلاقی به صورت حضوری و آنلاین با حضور شرکت کنندگان و اساتید دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد آغاز بکار کرد.

- ایسنا/یزد نخستین کنفرانس ملی الکترونیکی پژوهش های مدیریت کسب و کار اخلاقی به صورت حضوری و آنلاین با حضور شرکت کنندگان و اساتید دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد آغاز بکار کرد.

محمدرضا دهقانی اشکذری صبح امروز در اولین روز برگزاری این کنفرانس در سالن شهید سردار سلیمانی دانشگاه اظهار کرد: ما در انقلاب کارآفرینی که بعد از انقلاب صنعتی و انقلاب اینترنت اتفاق افتاد به دلیل رشد فزاینده کسب و کار ها در دنیا، بیشتر به سمت اهمیت اخلاق کسب و کار حرکت کردیم.

وی افزود: در آن دوران همه رشته های علوم انسانی اعم از روانشاسی، مدیریت، جامعه شناسی و اقتصاد، پژوهش های گسترده ای را انجام دادند که چگونه می توان در کسب و کار اخلاق را نهادینه کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: در حوزه کسب و کار منافع فردی و سازمانی یکی از اهداف آن چهارچوب گذاری اخلاق به درستی است زیرا منافع سایر ذینفعان دچار چالش خواهد شد و ما در اسلام قبل از پژوهش های دنیا به نکاتی می رسیم که به این آسیب اشاره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار اولین کنفرانس ملی پژوهش های مدیریت کسب و کار اخلاقی در یزد

آغاز بکار اولین کنفرانس ملی پژوهش های مدیریت کسب و کار اخلاقی در یزد