مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-15سياسي

بلای موادمخدر همه ارکان زندگی را دربر می گیرد


استاندار کردستان عنوان کرد کە آسیب ها و بلایای ناشی از مواد مخدر بە بخش خاصی محدود نیست و همە ارکان زندگی اجتماعی را در بر می گیرد.

- اسماعیل زارعی کوشا، امروز (چهارشنبه 24آذر)در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: اعتیاد به مواد مخدر از جمله مسائل و آسیب هایی است که تبعات آن به فرد محدود نمی شود و در جامعه مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه کسب رتبه ها و عناوین برتر توسط شورای مبارزه با مواد مخدر استان در سطح کشور نشانه اهتمام به این بخش بوده است، افزود: با همه کارهای انجام شده باز هم باید اقدامات موثرتری در مبارزه با مواد مخدر در پیش گرفته شود و در این راه برای حصول نتیجه بهتر، استفاده از نظرات پژوهشگران و محققان حوزه علوم اجتماعی نباید نادیده گرفته شود.

زارعی کوشا یادآوری کرد: ریشه یابی آسیب های اجتماعی و توجه به علت پدید آمدن این آسیب ها اهمیت خاصی دارد و با یافتن ریشه مسائل است که کارکردها تاثیر خود را بر جای می گذارند.

استاندار کردستان همچنین به عدم پوشش بیمه ای مناسب در درمان معتادین نیز اشاره کرد و گفت: مسئله درمان در مبارزه با مواد مخدر جایگاه مهمی دارد و تلاش خواهیم کرد از طریق مرکز این مسئله را دنبال کنیم و اگر اقدامی نیز در استان قابل انجام باشد خود نسبت به حل آن اقدام خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلای موادمخدر همه ارکان زندگی را دربر می گیرد

بلای موادمخدر همه ارکان زندگی را دربر می گیرد